روشی که ما کار می کنیم
موردی برای نمایش وجود ندارد.
سرمقاله
هیولاهای رسانه ای
![هیولاهای رسانه ای](/themes/custom-7293/userfiles/4c2a2a.jpg?m=crop&w=50&h=50&q=high)
نویسنده
مدرسه زندگی
در تاریخ رسانهها گاهاً اتفاق افتاده است که یک هیولای واقعی پیدا شده است: شاید در دفتر رئیس جمهور، یا در یک لشکر ارتش یا یک زیرزمین حومه شهر. از چنین اکتشافات خارقالعاده و لرزهای، که ممکن است تعدادشان در هر قرن بیش از انگشتان یک دست نباشد، یک باور عمومی در هر سازمان رسانهای و در ذهن آخرین روزنامهنگار مشتاق جا افتاده است: هیولاها در همه جا وجود دارند، در ادارات، خانهها، سالنهای ورزشی، برجهای کنترل فرودگاه، سالنهای عمل و اتاقهای کابینت.
جدیدترین نوشتهها
چرا خمیازه واگیردار است؟ نظریه تأثیرپذیری
آیا تا به حال فکر کردهاید چرا دیدن خمیازه دیگران باعث میشود شما هم خمیازه بکشید؟ در این مقاله به بررسی دلایل علمی این پدیده جالب میپردازیم و به سوالات شما پاسخ میدهیم.
چرا ما با نگاه کردن فقط به اعضای خاص یک گروه، درباره کل آن گروه قضاوت میکنیم؟
درک بهتر این موضوع که چرا ما به طور کلی در مورد گروهها قضاوت میکنیم، به ما کمک میکند تا تعصبات خود را شناسایی کرده و با آنها مقابله کنیم. همچنین، این درک میتواند به ما کمک کند تا ارتباطات بینفردی مؤثرتری برقرار کنیم.
چرا ما برای مقایسه بین گزینهها روی یک ویژگی خاص تمرکز میکنیم؟
در این مقاله به بررسی دلایل تمرکز ما بر یک ویژگی خاص هنگام مقایسه گزینههای مختلف میپردازیم. با شناخت بهتر اکتشاف سریع، میتوانید تصمیمگیریهای آگاهانهتری داشته باشید.