هنرمندان و غولهای سوپرمارکت
از گالریهای هنری تا سوپرمارکتها، سفری در پی یافتن هویت ایدهآل برای هر دو قلمرو خواهیم داشت.در نهایت، به این سوال میپردازیم که آیا هنرمند و تاجر میتوانند دو روی یک سکه باشند یا خیر؟
درست است که نگرش نسبت به جنبههای سرمایه داری مدرن میتواند منجر به احساس ناامیدی و ناراحتی شود. اما در عین حال، برخی از امیدواری واقعبینانه به تغییر و بهبود میتواند به آرمانهای شهری و خلاقیت معنوی تبدیل شود. در واقع، روشی که سرمایه داری عمل میکند، به طور ذاتی در معرض تغییر و بهبود است. این به این دلیل است که مسائل سرمایه داری در ذات خود، مربوط به پول، قانون یا سیاست نیستند، بلکه به روانشناسی انسان و حوزه تخصصی زندگی مرتبط میشوند. ما باور داریم که رسیدن به یک نوع بهتر از سرمایه داری با درک روشنی از عملکرد عاطفی و روانی ما آغاز میشود. آنچه که پیش میآید، نه چیزی کمتر از یک طرح انقلابی و در عین حال کاملاً عملی برای سرمایه داری عاقلانه و بهتر است.