فرد اهمال کننده
در این مقاله، به بررسی راهکارهای مدیریت زمان برای افراد اهمال کار و افزایش بهره وری آنها در محل کار اشاره می شود.
سختترین بخش کار مربوط به چالشهایی است که با همکارانمان مواجه میشویم. همکاران منبع بزرگ شادی و موفقیت ما هستند اما کنار آمدن با آنها همواره آسان نیست. برای اینکار باید بتوانیم ارتباط مؤثر برقرار کنیم، خود و دیگران را بشناسیم و روی احساساتمان کنترل داشته باشیم.
نقل از همان ابتدا با سازمانها همکاری میکند تا استعدادها را آزاد کند و هوش هیجانی لازم برای موفقیت را فراهم سازد. درسهای روانشناسی محل کار، راهنمایی مفیدی برای سازمانهای موفقتر است.